Metodiskais centrs
Pedagogu savstarpējā sadarbība
Metodiskie materiāli "Joma jomai"
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
Sasniedzamais rezultāts
Gūt izpratni un pieredzi par rubriku izmantošanu radošo darbu un praktisko prasmju mērīšanā/vērtēšanā.
Gūt atslodzi no trauksmainās vides ikdienas darbā un rast izpratni, kā arī praktiskas iemaņas aušanā ar pērlītēm un skaistu darba rezultātu.
Prezentācija "Aušana ar pērlītēm"
Sociālā un pilsoiskā mācību joma
Sasniedzamais rezultāts
Izveidojusies vienota izpratne par argumentācijas prasmju attīstīšanu un to vērtēšanu mācīšanās procesā
Latviešu valodas mācību joma
Sasniedzamais rezultāts
Ievērošu un lietošu pareizu latviešu valodu mācību stundās un e- pasta sarakstēs
Prezentācija "Tā vai šitā"
Matemātikas mācību joma
Sasniedzamais rezultāts
Zināt statistiskos lielumus un to aprēķināšanas algoritmus, kā arī prast izdarīt secinājumus
Atgādne svešvalodā
Rubrika mājas lasīšanai
Pieredzes diena "Mācos no savējiem"
Digitālo rīku izmantošana, sniedzot atgriezenisko saiti skolēniem
Audio komentāru pievienošana - instrukcija
Soma.lv viedgrāmatas izmantošana - piemērs no fizikas
Geogebras online klases izveidošana ar vienotu uzdevumu - piemērs no matemātikas
Formatīvo darbu veidošana un rezultātu pārrunāšana ar skolēniem
Individuāli izpildāmi uzdevumi, lai pārliecinātos par konkrētas prasmes apguvi - piemērs no matemātikas
Formatīvā darba veidošana, izmantojot sasniedzamos rezultātus - piemērs no matemātikas
Uzdevumi ar atlanta kartēm - piemērs no ģeogrāfijas
Atgriezeniskā saite “skolēns-skolēnam”
Mācību procesā izpratnes, prasmju mērīšanai - piemērs no matemātikas
3P -paslavē, pajautā, piedāvā gan zināšanu, gan izpratnes, gan prasmju mērīšanai - darba lapa no norvēģu valodas
Skolēnu savstarpējais vērtējums un ieteikumi - piemērs no dizaina un tehnoloģijām
Rubriku izmantošana, sniedzot atgriezenisko saiti skolēniem
Rubrika - izmanto tēmas izpratnes un praktisko prasmju mērīšanai - piemērs no dizaina un tehnoloģijām; piemērs no matemātikas