Informācija par ēdināšanu

Publicēts 27/08/2024

Ar 2024.gada 2.septembri ēdināšanu skolā nodrošina SIA Fristar. Lai izveidotu ērtu sadarbību starp visām iesaistītajām pusēm tiks izmantota tiešsaistes platforma Mily.lv, kas ļauj vecākiem vienkāršā veidā pieteikties un apmaksāt ēdināšanas pakalpojumus. 

Būtiskākā informācija par platformu 

Lūdzam iepazīties ar vispārīgu informāciju par Platformas darbību varat aplūkot šajā  2 minūšu video rullītī: https://youtu.be/dq3jhNL60SE

Distances līguma slēgšana - līgums par ēdināšanu tiek slēgts kā distances līgums elektroniski (bez e-paraksta) un var jebkurā brīdī tikt pārtraukts Platformā Mily.  Vairāk informācijas par distances līgumiem: https://mily.lv/faq/1/25 

Norēķini tiek veikti automātiski caur Mily ģimenes konta e-naudas maciņu - Jums nebūs jāveic tiešie norēķini ar ēdinātāju, veicot maksājumus uz tā bankas kontu, kā arī nebūs jāgaida rēķins par pakalpojumiem. Tā vietā Jums būs jāpapildina Jūsu ģimenes konta e-naudas maciņš un maksa par ēdināšanu tiks automātiski paņemta visiem Jūsu distances līgumiem no e-naudas maciņa uzreiz pēc ēdienreizes (ja vien nebūsiet pieteikuši kavējumu). E-naudas maciņā varēsiet ērti sekot līdzi maksājumiem, eksportēt pārskatos un nepieciešamības gadījumā tos apstrīdēt. Plašāka informācija par e-naudas maciņu un norēķiniem ir šeit: https://mily.lv/faq/17

Ērta iespēja pieteikt kavējumus -  kavējumu pieteikšanu varēs veikt platformā Mily vai arī e-klase.lv sistēmā, vienlaicīgi ar kavējuma pieteikšanu skolai. Kavējums būs jāpiesaka līdz tekošās dienas plkst. 8:00. Piesakot kavējumu vēlāk, nauda netiek atmaksāta par neizmantoto ēdienreizi. Plašāka informācija par kavējumu pieteikšanu ir šeit: https://mily.lv/faq/1/15

QR kodu izmantošana skolas ēdnīcā - skolēniem, kuriem ir parakstīts Mily.lv distances līgums vai arī ir brīvpusdienu statuss, sākot ar 7. klasi būs jādodas uz ēdnīcu ar personīgo QR kodu. QR kods skolēnam tiek nosūtīts kopā ar parakstīto ēdināšanas līgumu, kā arī vienmēr pieejams Mily.lv platformas ģimenes kontā, kur to ir viegli atrast. Brīvpusdienotāju vecāki savu bērnu QR kodu tāpat varēs atrast savā ģimenes kontā bērna profilā uzreiz pēc tam, kad bērns (kā izglītojamais) būs pievienots ģimenes kontam. QR kodu var tāpat iegūt pie ēdinātāja pēc pieprasījuma. Gadījumā, ja bērnam QR kods būs aizmirsies, to varēs uz viedierīces parādīt ēdinātājs uz vietas ēdnīcā vai arī validēt bērnu pēc vārda, uzvārda un klases nosaukšanas. QR KODS NAV MAKSĀŠANAS RĪKS, tas ir pārbaudes rīks ēdinātājam vai bērnam ir noslēgts līgums. Vairāk informācijas par QR kodiem: https://mily.lv/faq/22

Mily ģimenes kontu var lietot visa ģimene - ģimenes kontu izveido viens pieaugušais, kurš kļūst par konta administratoru un drīkst kontā aicināt pievienoties citus pieaugušos, pievienot bērnus. Tāpat vecāks var deleģēt bērnam tiesības pieteikt kavējumus platformā. Vairāk informācijas par lietotāju pārvaldību: https://mily.lv/faq/21/39 


Vispārīga informācija par atbalsta (atvieglojumu) piemērošanu

Platformā Mily darbojas atvieglojumu piemērošanas mehānisms, kurš pamatojoties uz pašvaldības vai izglītības iestādes sniegtiem datiem, piemēro noteiktu atvieglojumu (atlaidi), ja šāds pienākas Jūsu bērnam atbilstoši Valmieras valstpilsētas pašvaldības 2024. Gada noteikumiem lēmumā Nr. 448 

Vispārīga informācija par to, kā attiecībā Mily platformu tiek administrēti atvieglojumi (t.sk. brīvpusdienu statusi) ir sniegta šeit: https://mily.lv/faq/1/74

Atvieglojumu mērķa grupas ir šādas:


Ēdināšanas maksas atvieglojumi 100% - apmērā tiek  nodrošināti:


Ēdināšanas maksas atvieglojumi 50% -apmērā  tiek nodrošināti:


Atvieglojumu saņemšanai jāiesniedz izglītības iestādes direktoram/vadītājam adresēts iesniegums un jāuzrāda statusu apliecinošs dokuments (invaliditāti apliecinošs dokuments, izziņa par trūcīgas vai maznodrošinātas mājsaimniecības statusu vai Latvijas Goda ģimenes apliecība). Iesniegums jāiesniedz ģimnāzijas lietvedei. Aicinām vecākus pārliecināties par statusu apliecinošo dokumentu derīguma termiņu!

ATLAIDES TIKS PIEMĒROTAS TIKAI PĒC DOKUMENTU IESNIEGŠANAS, TĀDĒĻ LŪGUMS VECĀKIEM DOKUMENTUS IESNIEGT LAICĪGI!

Lūdzam ņemt vērā, ka atvieglojumu Mily platforma piemēro tiklīdz tas ir iesniegts sistēmā, un šobrīd tehniski nav iespējams to piemērot atgriezeniski (par pagātnes dienām). Gadījumos, ja Platformā neredzat atvieglojuma piemērošanu, lūdzam vispirms pārliecināties, vai esat norādījuši pareizus izglītojamā personas datus. Ja joprojām atvieglojumu neredzat, lūdzam sazināties ar skolas administrāciju un pārliecināties, ka atvieglojums pienākas.